duminică, 18 iulie 2010

Slovakiaring 2010 alpe adria

Circuitul dat in folosinta anul acesta, localizat in Slovakia aproape de Bratislava, este unul din preferatele mele, imi place vitaza mare la care se abordeaza virajele.
Cele mai mari echipe au ocupat toate boxele, parcandu-si ca de obicei tirurile inainte sa ajungem noi la circuit.
Cu ajutorul sistemului Bazzaz am reusit sa crestem viteza de top pe linia dreapta de la 273 la 285 km/h, mecanicul nostru merita o bere :D . Singura problema pare a fi suspensia prea moale pe fata.
In prima calificare am avut un timp bun de 2.10, cu anvelope medium hard. Majoritatea pilotilor au incercat la sfarsitul sesiuni si anvelope mai soft dar asfaltul abraziv nu permite folosirea lor mai mult de 4-5 tururi. In a doua sesiune de calificari franele nu au functionat prea bine din cauza temperaturii ridicate, pista avea aproape 60 grade. Dimineata la warmup cu un timp de 2.11 am fost in primii 10 piloti si aveam asteptari mari de la cursa.
Cursa a inceput excelent pentru mine , am reusit in primul viraj sa depasec aprox 6 piloti, am intrat intr-un ritm bun dar din pacate din cauza unui accident petrecut undeva la coada plutonuli, cursa a fost intrerupta si s-a reluat cu un restart in care s-a plecat din pozitia initiala. La restart nu am mai putut depasii in primul viraj si am avut 4 piloti mai lenti in fata. am depasit cativa fintre ei dar nu am reusit sa trec repede de ei ca sa imi reiau ritmul normal de cursa. Dupa cursa am descoperit o problema la suspensia fata, incercasem inaite de warmup sa schimbam arcurile de la furcile fata, dar am renuntat datorita timpului scurt (Alin Mistode este singurul mecanic din echipa). Credem ca s-a desfacut o piulita care a facut ca sa nu mai avem compresie pe furcile de fata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu