vineri, 12 noiembrie 2010

doha 8h 2010

Campionatul mondial de anduranta FIM

Am ajuns la Doha marti dimineata, aici este alta lume, partea din Asia unde banii ies de sub pamant...



miercuri am ajuns la circuit si am avut prima surpriza neplacuta, coletul care continea motocicleta de concurs lipsea. in aceasi situatie au fost inca 4 echipe care au suferit datorita incurcaturii facuta de firma de transport. am fost mai "norocosi" si am primit motocicleta dupa masa dar am pierdut posibilitatea sa facem antrenamente libere. in program s-a introdus inca o mansa de antrenamente de noapte si am incercat sa profitam si noi. dar pentru mine a fost extrem de dificil sa invat circuitul pe semintuneric..defapt nu am invatat nimic, la sfarsitul celor 20 minute nu am retinut decat primele viraje restul stiu ca erau de stanga si de dreapta :)). nu puteam sa fortez pentru ca am folosit anvelope foarte uzare care erau de la transport pe motocicleta.

a doua zi de antrenamente am reusit sa intru 20 minute si sa vad practic cum arata circuitul, dar de dimineata au inceput problemele... prima data s-a rupt lantul motocicletei si am incheiat mai devreme prima sesiune ...si unica de antrenamente libere a zilei de joi. a urmat cate 30 minute de calificari pentru ficare pilot, eu fiind programat ulimul :(( din pacate lantul rupt dimineata a spart o mica parte din carterul motorului si tentativa de lipire nu a functionat. a inceput sa apara o scurgere mica de ulei dupa ce al doilea pilot a cazut in mansa lui de calificari, chiar inainte de mansa mea.. am intrat totusi ca sa mai invat circuitul dar am mers putin si incet , intre timp mi s-a comunicat ca trebuie sa fiu atent si la temperatura apei pentru ca motorul se supraincalzea usor.

pentru mansa de antrenamente de seara nu am putut participa pentru ca motorul a trebuit inlocuit. vineri am avut programata o singura mansa de calificari in care am reusit sa mai cobor ajungand la 2.11.0 . a fost singura mansa in care nu am avut probleme mari la motocicleta, care nu are un amortizor de ghidon suficient de puternic, acceleratia nu este rapida, si anvelopele sunt pirelli. maine cursa va incepe la ora 13:00 pe 13 noiembrie , am zburat pe randul 14 pentru ca 13 nu exista in avion , imbarcati la poarta 13 si cred ca vom avea noroc cu carul la cursa de maine :))



timpi oficiali : http://www.ris-timing.eu/
poze pe facebook: poze ionut

live timing:
http://www.ris-timing.be/~circuit//8hdoha/2010/8h.htm

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu